Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Pay-as-you-go - другото име на "умните" разходи - Biz Hub

Pay-as-you-go – възможност, която си струва да опитате

Pay-as-you-go или да плащате тогава, когато сте ползвали услугите ни. Това е възможност, на която ние в Biz Hub много държим. Причините за това са няколко:

  1. В условията, които Covid-19 ни “предложи”, всеки се замисли как да редуцира плащанията и да задържи клиентите си;
  2. Бизнесът пострада много в резултат от свиването на пазара. Това се отрази както на ограничените покупателни възможности на собствениците, така и на търсенето на варианти да жонглираме между отговорностите и близките си;
  3. home-office стана приоритетен метод за изпълняване на професионалните ни ангажименти. А това доведе до влошена комуникация и загубата на “топла връзка” с колектива и клиентите ни.

Главно поради тези причини

pay-as-you-go www.bizhub.bg

ние помислихме за едно междинно положение, при което да имате достъп до реална бизнес среда и в избрани дни да работите от уютното си жилище. Решението намери израз в нашето изгодно и новаторско предложение, наречено “pay-as-you-go”. Както можете да видите и сами, възможността за гъвкаво разплащане, базирано на личните Ви нужди, е бюджетно бизнес решение. Това се изразява във възможността да плащате за напълно оборудван офис за толкова дни, колкото сте решили да го ползвате. Ако сте избрали да работите в едно споделено бизнес пространство само 4 пъти в месеца, готово. Ще платите точно толкова, колкото реално сте го ползвали. В ръцете си ще държите апликация, през която по всяко време да си правите справка за колко посещения сте платили. Остатъкът ще можете да разпределие според личните си планове и мероприятия.

Нашето tokky-приложение съхранява информация за визитите Ви 6 месеца назад

По този начин ще можете с прости калкулации да оцените доколко полезен за Вас и бизнеса Ви е този график. И по всяко време ще можете да се преориентирате към някой друг абонаментен план. За придържащите се към реда и дисциплината имаме алтернатива, наречена Fixed Desk. В рамките на цял месец през работните дни, между 9:00 и 19:00 ч. Biz Hub ще се грижи за Вашите удобства. Ще разполагате със зали за работни срещи, офиси, чай, кафе и вода.

Плановете варират според индивидуалните нужди на клиента. За цена от 300, 00 лв. например ще си осигурите офис пространство за цял месец. Ако разделите тази сума на 22 работни дни, ще установите сами каква “такса” ще заплащате и каква би била, ако наемете офис в центъра на града.

Вярваме, че ще направите разумен избор и ще спестите значително от месечните си разходи. Решението е при нас, в BizHub! Заповядайте и съвместно ще изготвим подходящ за Вас план – гъвкав, икономичен и ефективен.